FacebookMySpaceGoogle BookmarksTechnoratiLinkedinPinterest
Pin It
  • Ingen indlæg at vise.
× Dette forum er til emner der ikke passer ind i de andre forums. Hvis f.eks. dit NYE emne omhandler teknik, skal du istedet for dette forum, oprette emnet i teknik-forumet.

Yamaha FZS 1000 Fazer

• Petereik
  • Petereik's profilbillede COM_KUNENA_TOPIC_AUTHOR
  • IKKE ONLINE
  • Knallertkører
  • Knallertkører
COM_KUNENA_USER_PROFILE_BUTTON_LABEL_MORE
10 måneder 16 timer ago #181 af Petereik
Petereik COM_KUNENA_MESSAGE_CREATED Yamaha FZS 1000 Fazer
Er der nogen der har gode/dårlige erfaringer mht. en Yamaha FZS 1000 Fazer.
Jeg overvejer at købe en - Hvor mange kilometer er der i den, er der noget man skal passe specielt på i forbindelse med brugtkøb osv.

Please Log på or Opret en konto to join the conversation.

COM_KUNENA_USER_PROFILE_BUTTON_LABEL_MORE
9 måneder 4 uger ago #182 af Makro
Makro COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED Yamaha FZS 1000 Fazer
Hej Peter.

Jeg har haft en sådan Fazer. En dejlig frisk og letkørt maskine med et skønt lavt tyngdepunkt. Og da det er en Yamaha får man aldrig større problemer. Så modellen har bestemt sine positive sider.
Det var så det positive. Den eneste grund til at jeg skilte mig af med min, var den manglende kåbe. Og tildels mgl. ABS bremser. I et land som DK har man en ret kort sæson uden vindbeskyttelse, og det kunne jeg ikke leve med. Er man modsat mig typen der altid har det for varmt, skal man skynde sig at købe en Fazer :)

--
Thomas Makro
** Farten holder trafikanterne vågne **

Please Log på or Opret en konto to join the conversation.

Tid til at oprette siden: 0.511 sekunder

RSS feeds

Forside

Anmeldelser

Forum

Enkeltside feeds kan tilgås via "RSS Feed" knappen øverst på siderne (er ved siden af bla. Facebook og Twitter knapperne)

Copyright information

Alt må frit refereres med angivelse af kilde.

Dybe links er en del af Internettets kultur, og derfor tilladt på DMCN. Mange andre sites tillader ikke dybe links, men vi gør.

Vi er ikke ansvarlige for brugerindsendte data såsom anmeldelser og forum indlæg.

Alle rettigheder reserveret.

Kontakt information

Som du også kan læse på siden "Om DMCN", styres DMCN af frivillige, benævnt redaktører. Hver redaktør har et eller flere ansvarsområder. Ønsker du at kontakte en af personerne bag DMCN, skal du derfor først vælge en af redaktørerne, og derefter kontakte ham.

Kontakt foregår udelukkende via kontakt formularen, som du finder i menuen her:
Om DMCN -> Kontakt en redaktør