TDR 125 - 1996; ’dur ikke rigtig til motorvej’

Generelt:
Dette er en city/fun bike. Det vil sige at det er en offroader, der er forbedret til at køre på vejen. Denne cykel er meget identisk med DT 125 R. Men den har bredere sæde, bedre lygter, dæk der er mere egnet til vejen.
Køreegenskaber:
Ok, på vej, Ok til en lille smut på marken eller i grusgraven, men man stiller ikke op til et moto cross løb ;o)
Motor/Teknik:
Intet specielt

Omkostninger:
Billig i drift, kører ca. 17 km/l. Dog sluger den 1l fuldsyntetisk 2-T olie på ca 700km.
Gode råd:
Køb den kun hvis den har fået nyt stempel eller har gået mindre end 15.000 Stempel skift kommer senest ved 20.000 men det koster kun 2500 hos en forhandler : o)
Konklusion:
Fin begynder maskine, fin til daglig transport i byen, dur ikke rigtig til motorvej.
Motor: 125ccm 1 cyl. 2 takter. Reedventil indsugning. YPVS udstødning
Ydelse: 32HK
Acc.: 0-100 km/t: 8sek
Topfart: 130
Køling: Vandkølet
Bremser: Skiver for og bag
Transmission: Kæde
Vægt (tør): 115kg
Nypris: 40.000